torsdag 6. november 2008

Utfordring 4 ting og tang..

Jeg har blitt utfordret av Det blå hjertet

Fire jobber jeg har hatt:

1.Sommerjobb: Jordbærselger, lagermedarbeider, barnehage assistent, og basearbeider på NorSea (Meg og 40 mannfolk.. Så du kan si at jeg er allsidig;) ) haha;)
2.Vaskehjelp
3.Jobbet i en herreklesbutikk, Wagner
4:Post i butikk på Meny;) Jeg er for tiden student, og dette er min bijobb...Veldig greit;)

Fire filmer jeg kan se igjen og igjen:
1: Buddy (en film jeg alltid blir i godt humør av)
2: Notting Hill
3: Istid ( Ja, jeg liker tegnefilmer!)
4: Hmm.. jeg har hukommelse som en gullfisk når det gjelder filmer! Sikkert mange andre gode filmer, men husker dem ikke!!

Fire steder jeg har bodd:
1: Sola - verdens navle?
2: Valders - gikk et år på folkehøyskole der.. fantastisk!!
3: Leilighet i Kristiansand sammen med ei venninne
4: Bor nå: Leilighet i Kristiansand sammen med min kjære!

Fire TV-show/serier jeg elsker:
1: Greys anatomy..Man kan le, smile og gråte:)
2: 70s show
3: House
4: Jakten på kjærligheten;)

Fire steder jeg har vært på ferie:
1: Roma (bryllupsreise.. ROMANTISK. Anbefales!)
2: Schladming i Østerrike ( Er veldig glad i ski og snø!)
3: Lanzarote ( Klassetur med idrettsklassen, kanon!)
4: Frankrike: Paris og Nice..Gode ferieminner!


Fire websider jeg besøker hver dag:
1: Blogger
2: Mailen
3: UiA
4: Aviser - fvn, aftenbladet og vg.

Fire steder jeg heller ville vært akkurat nå:

1: På hytta med hele gjengen samlet. Alltid så koselig på hytta!
2: På ei strand med hvit sand og turkisfarga hav, med ei god bok og herlig musikk i ørene...( Ute er det regn og storm)
3: På ei seng på et spa-senter, klar til å få behandling...
4: På ferie med min kjære..

Fire andre bloggere jeg tagger (hvis de har lyst):
1: Hverdagsgleder
2: Tine´s kreative hjørne
3: Bak en sky
4. Veronicas hus

2 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Kjekt å lese svarene dine på utfordringen.:) Sola det er en fin plass det.

hilsen Gamlå

Perlehvit sa...

Heihei!
Koselig dere kom i går! Selv var jeg trøtt som bare det:P Men det var jo morro da! Jarle koste seg hvertfall!

Si ifra når du får telefon igjen! Tar med meg pcen til danmark, så vi kan jo "chatte" litt på msn:P

Snart superspeed! Gleder meg!!

hihi