tirsdag 10. februar 2009

Snøsnøsnø:)













Nå har vinteren for alvor inntatt Sørlandet! De siste dagene har snøen lavet ned, til min store begreistring:) ( Lavet og lavet ned med snø, alt er relativt?!:) )
Hvertfall er det nok snø til at; brøytebilen stadig er rundt og lager store brøytekanter, trafikken fort blir litt kaotisk, unger går på ski og aker i bakkene rundt forbi, og vi trasker i snø opp til leggen nesten uansett hvor vi går:)



















Måtte slenge med et bilde av grillen vår, "All around-grillen" som vi liker å kalle den... Den tåler en støyt for å si det sånn:)

Over til noe helt annet... Tidligere i vinter var jeg på besøk til svigers, og på bordet stod det ei skål med minitomater. Jeg har aldri vært særlig fan av tomater, men disse tomatene var så søte og små at jeg slengte i meg en. DET VAR SÅNN DET STARTET! TOMATKICKET MITT! For å si det sånn, det var ikke mange tomater igjen i skåla hos svigers etter jeg var ferdig..












Disse miniplommetomatene er bare helt nydelige! Nå må jeg alltid ha en pakke i kjøleskapet!!
(Ja, Jarle, jeg vet at tomater ikke skal i kjøleskapet:P )












Min anfaling denne tirsdagen er derfor at alle bør prøve disse=) Du vil ikke angre:)
Bon appetit:)

Tips!! De fleste "minitomatene" jeg har sett har en pris som ikke akkurat er MINI! Men disse er kjøpt på Rema1000 til kun 18kr!

Nå skal jeg se "Da damene dro" på tv2, så 1.episode sist tirsdag og det falt veldig i smak:)
Ha en fin kveld:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på Bloggen min, koselig du la igjen et spor så jeg kunne besøke Bloggen din også, kjempefin forøvrig, jeg kommer snart tilbake :)
Ha en fin onsdag, jeg har fri, jippi!!!

Frøken Lykkelig sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg:-) Ja snøen lavet virkelig ned i går. Vittig.. for det første bildet på det siste innlegget ditt ser ut som min terasse. Jeg tok helt likt bilde i går:-)) HÅper du får en fin fin onsdag!!