mandag 15. juni 2009

Spennende tid

Det har vært en travel hverdag her i det siste. Gjennomførte min siste eksamen(Hurra) 5.juni,og etter den tid har jeg jobbet som vikar og planlagt utdrikningslag.
På lørdag ble utdrikningslaget arrangert, og det ble en suksess:) Nydelig vær, ei flott prinsesse og en gøyal gjeng:)


















Nå går vi ei spennende tid i møte; vi skal flytte hjemover i løpet av sommeren!Selvom vi trives godt her på Sørlandet, kjenner jeg at jeg savner hjem. Så nå skal vi altså flytte! Så det blir forhåpentligvis både salg og kjøp i løpet av sommeren/høsten.



















Vi har begge vært så heldige at vi har fått ny jobb begge to:) Jeg som lærer ved en barneskole, og han som snekker. Jeg gleder meg masse til å komme i gang med jobben. På fredag skal jeg møte nye arbeidskollegaer på blåtur! Det blir utrolig gøy og spennende!















Håper det blir litt mer tid til å være litt kreativ fremover, slik at jeg får noe gøy å blogge:)
Jeg har hvertfall noen idèer, så håper jeg får gjennomført noen av dem.

1 kommentar:

[ barn i heimen ] sa...

Du tar så enormt fine bilder!!! Vore lite blogging på deg - kjekt du e tebage... Ikkje alltid eg kommentere - men eg e innom og sjekke deg titt og stadig.

Heim på skikkele snart?? :):)

Klem.

Hørte fredag va bra:)