tirsdag 30. juni 2009

Sommerferie!



















Nå er det rett å slett sommerferie her i gården!Det er jo bare helt fantastisk! I år skal jeg ha ferie hele sommeren, for å lade opp til ny jobb til høsten. Å viss været holder seg så godt som det har gjort i det siste ser det ut til å bli en heerlig sommer:) Det er jo bare å nyte:) Jeg er så heldig at jeg allerede har hatt ei herlig ferieuke på Sola. Kjempe koselig å komme hjem å treffe venner og familie!


















Når jeg er på Sola er det nesten obligatorisk å dra ned på Solastranda. Ei så flott strand skal en lete lenge etter:) Sommerfølelsen kommer snikende når en sitter å ser utover havet, og hører bølgene slå innover mot land.






























Deilig og myk sand..



































Solnedgang må være noe av det fineste som finnnes. Hver eneste en er unik.
"Det var solnedgang, det var latter, det var sang. Det var sommerfri, det var sjø og magi.
Det var deg og det var meg. Det var minner som aldri vil dø
.."

Ha ei strålende uke!:)
Klem Cam

2 kommentarer:

Min stil sa...

Heisan du. For noen flotte bilder. Ønsker deg god sommer.
Klæm fra Susanne

[ barn i heimen ] sa...

For nogen deilige bilder!!! O `herlige SOla strand! (Selv om Bore e hakket bedre...)

Gratulera med sommarferie. Pakk pakk pakk! Komma seg heimøve:)