torsdag 3. desember 2009

Julekalender

I år valgte jeg å lage en "fyrstikkeske-kalender" til min kjære.
Siden vi har valgt å pynte til jul i hvitt og sølv ble det naturlig at
kalenderen også fikk disse fargene.
Hver dag får han en ny bokstav, kalenderen er altså en slags bokstavrebus.
24 bokstaver danner et ord eller en setning, og dette blir igjen til en gave som han får på julaften:)
Dette var en gøy ting å lage og gi!
Har "endelig" begynt å pynte til jul her hjemme.
Det er så utrolig koselig!
Pynten i år er litt annerledes enn den har pleid å være,
så jeg tror nok jeg slenger ut noen bilder etterhvert...
Mosen og konglene er godt brukt-
i tillegg til et bjørketre som har fått smake på spraymaling...

I morgen er det julebord-årets første av i alt 3:)

6 kommentarer:

Nervøs søster :) sa...

Vanvittigt!! Merke at någen har tatt me seg alle de kreative skillså i familien, kanon fine! æ æ imponert!!

Kjeruben sa...

Så skjønn kalender :D

HusmorDronninga sa...

Så fantastisk kreativt! Kjempelurt rett å slett, åsså va den jo jammen meg knallfin og :)

Kos deg på julebord!

Klem fra
Kjersto

Tommy sa...

skikkelig imponerande! den va knall fin:)

Hege sa...

den siste kommentaren va altså fra Hege, men tommy syns og an a veldig fine!!

GodTid sa...

Tusen takk for koselig kommentar og veldig gode tips på bloggen min. Herlig kalender du har laget!:)