mandag 24. oktober 2011

pallebord med bordplate

 helt fra vi laget pallebordet vårt har planen vært å 
bestille ei glassplate som skulle ligge oppå bordet.
 men det er ikke alltid ting går helt etter planen:)
nå er det over et år siden bordet stod ferdig, 
og frem til helga manglet fortsatt bordplata. 

vi hadde noen fliser liggende
og med lim og litt improvisering
for å få rettet opp de verste ujevnhetene,
har pallebordet endelig fått en tett overflate.
( nå kan kaffekoppen settes ned med øynene lukket;) )

1 kommentar:

Merethe's lille Verden. Det sa...

jeg elsker pallebord, og ditt har utviklet seg til å bli "dritt-stilig, som vi sier her i Bergen :) Jeg har vært så heldig å få tak i en gammel Apotek skuff, og jeg tenkte å prøve ut driv-ved beisen. Jeg liker selv den effekten og tar med meg hjem med en gang jeg ser noe flyte med en liten strand der jeg bor. gleder meg til å se hvordan effekten blir. Jeg visste ikke om at den fargen var i beis, før jeg leste på bloggen din om pallebordet, som er mitt neste prosjekt. Ha en fin dag! :)